Jdi na obsah Jdi na menu

A Certain Scientific Railgun

Anime, na které jsem narazila úplnou náhodou. Hledala jsem Monochrome Factor v anglickém dabingu a místo toho jsem narazila na jednu stránku, kde bylo hodně anime nadabovaných do angličtiny. Tak jsem si řekla, že se tam porozhlýdnu. Tak tak koukám. Bylo tam To Aru Majutsu Index (A certain magical index), o kterým toho trošku vím, protože jsem viděla první dvě epizody.

No, a hned po něm následovalo anime A certain Scientific Railgun, které mě zaujalo už proto, že mělo podobný název, jako to předchozí. No, tak jsem si to rozklikla. Vybaflo na mě cosi, co má jako hlavní postavy čtyři středoškolačky. No, tak si tak říkám, co to proboha bude, ale tak, na druhou stranu mě zaujaly ty ESP schopnosti, tak jsem si řekla, že to zkusím.

Rozklikla jsem si tedy první epizodu a musím říct, že mě to mile překvapilo, protože já normálně na anime s hlavníma postavama ženského pohlaví moc nejsem, toto bylo ale vyjímkou. Zajímavý příběh a co víc, zjistila jsem, že je to něják propojený s To Aru Majutsu Index, což mě donutilo si udělat poznámečku o tom, že bych se na to anime třeba mohla někdy i podívat na celý.

Ale zpět k hlavnímu tématu článku. Toto anime rozhodně doporučuju. Je to sice takové trochu oddechové anime, ale je tam docela dost akce, komických prvků i tajemna a záhad. Myslím si, že se nudit nebudete, takže já bych to být váma zkusila.

Hlavní postavy jsou Misaka, Kuroko, Ruiko a Uiharu (Ueharu – nejsem si jistá, jak se ta poslední přesně píše). Tyto čtyři dívky společně se každouchvíli zapletou do nějákého případu, který spadá pod “policii“ nebo spíše pod organizaci, která se jmenuje Justice. Je to něco jako policie, ale ne tak docela, protože členem jsou i školačky. Nevím, jestli i školáci, ale asi jo.

No, zkuste to a uvidíte. Já si teda rozhodně nestěžuju. :)