Jdi na obsah Jdi na menu

Liar Game - Second Season

1.jpg   Druhá sezóna seriálu Liar Game se věnuje čtvrtému levelu a pak semifinále. Čtvrtý level je rozdělen na tři části. No, to není přesné. Má prostě tři kola. Hraje se v týmech po třech a vždy dva týmy proti sobě. Vítězný tým potom postoupí do semifinále.
   Nao a Akiyama jsou v týmu společně s Muchomůrkou. Věřím, že si všichni pamatujete, kdo to je. Aneb mistr Fukunaga na scénu. (A vidíte, Fukunaga připomíná Fungi, takže proto Muchomůrka. Už jsem na to přišla).
   První kolo je ruská ruleta se slepýma nábojema. Nábojů je šest. Každý tým umístí tři. A potom každý tým vyšle zástupce a ti proti sobě hrají. Ovšem pravdou je, že se to celý dá ošálit. Když ty náboje umístíte na určité strategické místo. Všechny pěkně k sobě. Pak se totiž dá určit, jak budou po zatočení bubínku umístěné. Ne na sto procent, ale dost přesně na to, aby Akiyamův tým první kolo vyhrál, neboť čí jiný by to taky byl plán, že...
   Druhé kolo je potom 17poker. To je poker, který se hraje jenom se sedmnácti kartami - kluk, dáma král, eso a žolik. Samozřejmě, že ty první čtyři od každé barvy a žolik jenom jeden. Toto kolo hraje samotný Akiyama. A byť jeho protivník je schopný sledovat, kde je žolik, který je klíčem k vítězství této hry, Akiyama je schopný kontrolovat celý balíček karet. Fligna je totiž v tom, že pro každý nový rozdání je použit úplně nový balíček karet, takže jsou vždycky ve stejném pořadí. Takže když Akiyama donutí krupiérku zamíchat karty perfektním mícháním a zároveň ji donutí použít určitý počet přemíchání, je schopný vždy vyhrát.
   A tak zbývá poslední runda. A to je Nao. A je to stacionární ruleta. Čili ruleta, co se nevotáčí a jde o to obalamutit člověka, aby neuhodl na jaký číslo byla kulička vhozená. No, a Nao se povede svého soupeře oblbnout. Takže Akiyamův tým vyhrává.
   A máme tu semifinále. Je rozděleno na dvě hry. První je eliminovací kolo, kde má dojít ke snížení počtu hráčů. Jmenuje se Andělé a Démoni (A ne, nemá to nic společnýho se stejnojmenou knihou od Browna). Jde o to, že jsou soutěžící náhodně rozděleni na anděly a dva démony. Nikdo neví, kdo je kdo a cílem je, abyste byli anděl a měli čtyři kříže. Kříže získáte tak, že se spojíte s jiným andělem. Ovšem pokud se spojíte s démonem, on se stane andělem a vy démonem.
   Naštěstí se povede vymyslet neprůstřelnou strategii a nakonec do hlavního kola semifinále postupují všichni.
   Hlavní semifinále je kontraband. Neboli pašování zlatých cihel. Je to založený na stejným principu, jako byl kontraband ve třetím kole. Ovšem s tím rozdílem, že abyste postoupili do finále, potřebujete určitý množství peněz. A jelikož jim to o jedno uteče, aby zachránili Akiyamovu bývalou spolužačku z university před dluhem, tak se Nao vzdává možnosti pokračovat do finále, kam tedy postupuje jen Akiyama a Fukunaga - Muchomůrka.
   A takto končí druhá sezóna Liar Game. Ještě je ovšem film, kde je právě finále Liar Game, které se odehrává v Edenu.